مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات: با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه شود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات: با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه شود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در کشور مشکل اینترنت داریم، گفت: مردم چه گناهی کردند پول فیلترکشن بدهند؟ با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه کنید.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 17
کد خبر: ۲۵۴۷۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ ولی داداشی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) مجلس به عنوان مخالف با ستار هاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آقای هاشمی انسان شایسته‌ای است و مخالفتم از سر دلسوزی و نه عداوت است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه ارتباطات و آنتن دهی تلفن همراه در نقاط مختلف کشور گفت: چه کسی باید عدم آنتن‌دهی در روستا‌ها و مراکز گردشگری را حل کند؛ آیا وزیر پیشنهادی برنامه‌ای برای حل این مشکل دارد؟

این نماینده مجلس با طرح این پرسش که وزیر پیشنهادی چه برنامه‌ای برای توزیع عادلانه امکانات در کشور دارد، افزود: وزرات ارتباطات پشتیبانی کننده تمام وزارت خانه‌ها در سامانه‌ها است که اگر درست و براساس قانون و انصاف نباشد، امکانات نیز درست توزیع نشده و باعث بروز مشکلاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه در کشور مشکل اینترنت داریم، گفت: طبق قانون برنامه هفتم تکمیل صدردصدی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت آمده است، برنامه وزیر برای اجرای آن چیست؟ علاوه بر این قطعی سامانه‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است.

داداشی با بیان اینکه موازی کاری در سامانه‌های وزارت خانه‌ها وجود دارد، افزود: برنامه وزیر پیشنهادی برای رفع مشکل قطعی سامانه‌ها چیست؟ علاوه بر این تقسیم فیبر نوری در کشور عادلانه نیست.

نماینده آستارا در مجلس با بیان اینکه اینترنت گران در کشور داریم گفت: علاوه بر این استفاده از فیلترشکن هزینه زیادی به مردم تحمیل می‌کند؛ مردم چه گناهی کردند پول فیلترکشن بدهند و اصلا فیلترشکن‌ها چه صیغه‌ای هستند؟ با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه کنید.

وی همچنین بر لزوم استفاده از جوانان در وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده